Jesteś tutaj: Strona główna > Komunikatory
Sortowanie Oceny Wypunkowania Ilości opinii

Dowcipy z kategorii: Komunikatory

18

11 2008

Czatowe

Kawały z kategorii: Komunikatory

0

(kasia) cze, poklikamy
(jebie_twoją_starą) zobacz mój nick
(kasia) no widzę i co ?
(jebie_twoją_starą) nie rozumiesz...
(kasia) nie, ale może się lepiej poznamy :]
(jebie_twoją_starą) ja cię znam
(kasia) skąd?
(jebie_twoją_starą) popatrz na mój nick...
(kasia) tata ?

25

05 2008

Zaklinowany pies

Dowcipy z kategorii: Komunikatory

0

(EmoDev) heh, toczyła sie dyskusja o tym, ze jak sie włoży żarówkę do ust, to sie jej nie wyjmie, trzeba operacyjnie
(EmoDev) ktoś potem wspomniał, ze facet może sie zaklinować w kobiecie
(EmoDev) i padła ciekawa historyjka:
(Ewqa23) np u nas w Koszalinie był taki przypadek
(Ewqa23) ze klientka młoda psa wykorzystywała
(Ewqa23) i sie zaklinowali
(Ewqa23) i jak ich wynosili na noszach
(Ewqa23) to kilka razy ze śmiechu upuścili
(Ewqa23) i później do ojca dziewczyny
(Ewqa23) żeby wziął zięcia bo na nich szczeka

25

05 2008

Chcialo sie pic

Kawały z kategorii: Komunikatory

0

(małtyna) jestem sobie w knajpie, w knajpianej toalecie, w kabinie knajpianej toalety. sikam. ludzka rzecz, nie? no.
(małtyna) zaraz za mną przyszły dwie panny, stuk stuk szpileczkami, poprawiają mejkap przy lustrze. rozmowa
(małtyna) jedna pyta drugą, czy może poszłyby do hawany (ot, taki klub).
(małtyna) a druga odpowiada, że nie, bo
(małtyna) (teraz uwaga)
(małtyna) "ty wiesz co mi się tam ostatnio stało?
(małtyna) tańczę sobie, tańczę, a tu widzę, jak mnie jakiś kolo spod baru obcina wzrokiem
(małtyna) no to podchodzę i mówię, że cześć, postaw mi drinka, bo mi się pić chce
(małtyna) a on mówi, że dobra, postawi mi drinka, jak z nim zatańczę
(małtyna) no to tańczymy, tańczymy, ale mi się nadal chciało pić, to mu mówię, że może by mi postawił tego drinka, bo mi się nadal chce pić
(małtyna) a on, że może się najpierw przejdziemy i wtedy mi postawi drinka
(małtyna) no to wyszliśmy, idziemy, idziemy, ja się pytam, czy moglibyśmy wracać, bo miał mi drinka postawić, bo mi się chce pić, a on mówi, że zaraz wrócimy tylko żebym mu najpierw zwaliła konia
(małtyna) no to ja go tam obrabiam, obrabiam
(małtyna) (w tym miejscu opuściłam toaletę, ale dziewczyna tylko rzuciła na mnie okiem i kontynuowała swoją historię)
(małtyna) (a ja jeszcze myłam ręce, więc pointa mnie nie ominęła i nie omieszkam jej przytoczyć)
(małtyna) ...obrabiam, a on mi mówi, że zaraz dojdzie i że chce mi się spuścić w buzi. trochę się zdziwiłam, ale spoko, kucam przed nim, nawet taki dość wygolony był, więc spoko.
(małtyna) no i się spuścił, niedużo tego było, więc spoko połknęłam no i się pytam, czy już możemy wracać, bo chcę tego drinka.
(małtyna) a on mi mówi spierdalaj głupio kurwo
(małtyna) (teraz będzie najlepsze, uwaga)
(małtyna) TY WIESZ JAK JA SIĘ WTEDY POCZUŁAM??"

21

09 2007

Gosc vs dziecko neostrady

Dowcipy z kategorii: Komunikatory

0

(amanda99) cze
(amanda99) z kad jestes????
(amanda99) poklikamy?
(amanda99) jestes tam???
(amanda99) haloooooo!!!!!!!!
(DisIsOut) ?
(amanda99) co tak wolno??????
(DisIsOut) bo nie widzi mi sie dostosowywanie do twojego indywidualnego trybu intelektualnego
(amanda99) do czego?????
(amanda99) nie qmam cie koles
(DisIsOut) I właśnie dlatego mi sie nie widzi
(amanda99) niekcesz zebym sqmala o co ci cohdzi?????
(DisIsOut) powiedz mi, czy rodzice cię kochają?
(amanda99) TAK
(DisIsOut) no to jednak masz jaki pozytywny akcent w życiu
(amanda99) masz dziewczyne??????
(DisIsOut) NIE MAM A KCESH NIOM BYC?????????????????????
(amanda99) wreszcie mowish po lucku
(DisIsOut) wiesz, jak tak z toba tu "rozmawiam" to mnie nachodzi pewna mysl
(DisIsOut) mam ochotę poprzegryzać kable od internetu wszystkim użytkownikom poniżej 12 roku życia
(amanda99) JA MAM 14 LAT!!!!!!!
(DisIsOut) to podniosę limit do 16
(amanda99) A TY ILE MASH LATEK????????
(DisIsOut) za 3 dni stuknie mi 10
(amanda99) dzieciak jestes
(amanda99) nara
(DisIsOut) boże drogi, czemu na komunie nie dają już dzieciom zegarków i rowerów

6

09 2007

Lenistwa sie nie rozwija

Kawały z kategorii: Komunikatory

0

(ro) Podaj jakąś dziedzinę/rolę w której gdybyś nie był muzykiem byś sie sprawdził.
(adam) Lenistwo.
(ro) Mógłbyś to rozwinąć?
(adam) nie chce mi się...

6

09 2007

Kiedy sennosc lapie

Dowcipy z kategorii: Komunikatory

0

(Wisnia) kurde, od dziś powziąłem decyzje, ze nie będę pił tyle kawy
(Dlugi) w ogóle nie pij
(Dlugi) ja nie pije i proszę jaki jestem silny
(Wisnia) nie pijesz kawy??
(Wisnia) no nie żartuj
(Wisnia) a co robisz jak Cię senność łapie??
(Dlugi) ziewam

6

09 2007

Bog nie istnieje

Kawały z kategorii: Komunikatory

0

(FurryThales) Bóg nie istnieje
(Zając) To kto banuje ludzi?

6

09 2007

Gosiewski potomkiem kmicica

Dowcipy z kategorii: Komunikatory

0

(Xsi) Słyszałeś, podobno Gosiewski jest potomkiem Kmicica!
(Andrew) Ta, bardziej przypomina potomka Taty Muminka...